tisdag 19 juli 2011

Aj aj aj



Alltså aldrig tidigare har jag haft sådan Tandvärk.
Ett tag trodde jag att jag skulle svimma av smärta,
vår 7-åring tog det på fullaste allvar och undrade om
jag skulle komma tillbaka sen.
( efter att jag svimmat )
Stackars barn, de har sett att deras mamma lidit under
dagen. Det var en lång väntan på eftermiddagen kan
jag säga. Jag har fruktansvärd tandläkarskräck och
spindelskräck med för den delen.
Samtidigt som jag låg gråtandes nerhissad i stolen utan
återvändo kom jag på att jag även har STOR sprutskräck.
Vilket jag var tvungen att upplysa den vänliga Tanddoktorn
med.
Lägg dig ner och slappna av....
Jo, jag tackar jag. Stel som en armeringspinne låg jag
och led i nästan 2timmar....
En visdomstand hade lyckats med att döda rötterna till
tanden intill, så den döda tanden skulle bort helt enkelt.

Aj aj aj, de drog ut tanden!

Kram
linda

4 kommentarer:

  1. Men din stackare- skönt att den är väck nu i alla fall;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Å, stackare! Det är ett elände när tänderna krånglar. Hoppas du blir bättre snart! //kram maria

    SvaraRadera
  3. Oj jag lider med dig men nu är det onda väck och du är åter käck....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Det är bara att säga: kram du klarade det! Det är skitjobbigt att vara rädd för något.

    nettan.klar

    SvaraRadera