fredag 3 juni 2011

Funderat....



En längre tid har jag funderat på att stänga butiken.
Jag har nu bestämt mig för att ta det steget, min Familj
behöver mig mer. Jag behöver dem mer än vad butiken
behöver med mig.....
Ett beslut som känns rätt i allas
här i Familjen.

Jag kommer att ha butiksnamnet kvar och om någon är
intresserad av att ha en visning hemma med årstidens bästa,
så går det alldeles utmärkt.
Tack alla Ni som stöttat mig genom de här åren,
Ni vet vilka Ni är.


Njut nu av en underbar helg som verkar få ett riktigt
härligt sommarväder.
P&K
linda

10 kommentarer:

  1. Stora kramar till dig... Att följa hjärtat är det viktigaste då vet man att det är rätt beslut i slut ändan!
    Hoppas Ni får en underbar sommar ihop, njuta och ha det skönt tillsammans!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Det är jag Caroline Ericson, jag har nå knas med min blogg så jag kan inte kommentera när jag är inloggad :(
    Kram igen:)

    SvaraRadera
  3. Och nu ser jag din kommentarsruta, har inte kunnat skriva till dig på ett tag. Det är säkert ett jättebra beslut du tagit, allt har sin tid i livet. Och familjen går ju alltid först. Hoppas du får en solig fin helg, ser ut och bli kanonfint väder.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. lite tråkigt är det ju, men SJÄLVKLART ska man lyssna till sitt hjärta. Familjen är ju det bästa vi har!!! STOR kram till dig och ha en skön helg!
    Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Du följer ditt hjärta och sätter familjen i första hand, så ingen kan säga annat än att du gör rätt!!!! Alltid skönt när ett beslut är taget! Kram Johanna

    SvaraRadera
  6. Hopppas att det är ett beslut som du känner är det rätta för dig.
    Ha det bra! Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Eftersom det känns rätt för dig och familjen så var det ett helt rätt beslut..

    Njut av lördagen..

    Kram Mia

    http://nattmia.blogspot.com

    SvaraRadera
  8. Känns det rätt i hjärtat är det ett klokt beslut taget utav dig.

    Kram till dig och de dina!

    /Ninni

    SvaraRadera
  9. Hej! Ja det låter tråkigt har gillat din butik ;) Du har så mycke små tips o kul grejer/idder. Vad gör du av alla saker i butiken? Kram kram

    SvaraRadera
  10. Ja låter sunt OM butiken påverkar butiken negativt så är det absolut rätt beslut, vem vet vad som händer framöver ?! KRAM kram
    Men NÄÄÄÄÄÄR ska vi träffas då .... ?! Malin

    SvaraRadera