söndag 5 juni 2011

Fest



Vilken underbar helg.
Jag fyller år idag, nu fick jag det sagt oxå.
35 närmare bestämt.>Vilken Lycka att få fylla år, jag är
tacksam för varje år som ökas på.

En helg med god mat & dryck. Trevligt sällskap av finaste
finaste vännerna. Tack för att Ni finns.....
Fasen så vi har skrattat alltså.....
Tydligen så har jag en Man som är väldigt kul,
absolut är han bara bäst. Trots att jag kan bli galen
på honom ibland, så älskar jag honom ända ut i varenda
tåspets....




.....Kärleken♥ är besvarad, det vet jag.
Men jag har nyligen fått lite bannor om att jag inte
får en enda liten kvadratmeter till av trädgården...
Grejen är den att jag har fått massor av fina presenter
av vänner & familj. Det mesta till trädgården.
Allt från söta lilla smultronplanta ( tack annika ) till stort
plommonträd...
Tack alla för att Ni gett mig en fantastisk helg.

P&K
Linda

7 kommentarer:

  1. Grattis på din dag! :)) Visst är det härligt att bli äldre. :) Får se hur länge man tycker det iofs. Hihihih... Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis ! Härligt att du njuter av din tid. Helt rätt tänk enligt mig...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis, hoppas du hade en toppenfödelsedag. Så gulligt med smultronplantan, gissar att du planterar idag.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Ett försenat grattis på din dag!!! Vad jag förstår så har du haft en underbar födelsedag!
    Önskar dig att den fortsätter i dag också och att du får en fin nationaldag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  5. Attans jag skulle ju skicka ett sms igår och överraska att jag hade koll på att du fyllde år, grrr blir arg på själv att jag inte gjorde det direkt vid tanken.... hmmmmm STORT MEGA GRATTIS till dig en dag i efterskott!! Många kramar från mig till dig hoppas att du hade en underbar dag, det verkar iaf så....... P&K Malin

    SvaraRadera
  6. Ett lite försenat grattis kommer här♥
    Hoppas du hade en fin födelsedag.

    Stora kramen från mig.
    /Malin

    SvaraRadera
  7. grattis på födelsedagen!
    kram i värmen
    susanne

    SvaraRadera