söndag 13 mars 2011

Vinnarna ÄR....


Ni är väl för gulliga. Så roligt att Ni var
så många som ville ha brädan.....
Jag har bestämt för att lotta ut 2st.
av brädorna. :)
Ni som har turen denna gång ÄR....
Anna Bäckström och Anna-Maria med
bloggen Ett Rött Monogram ( hon verkar
banne mig ta hem storslam i blogglandia )
Grattis till Er.
Anna du kan ju ta en sväng förbi vid tillfälle
och A-M, maila mig din adress så kommer
ett paket.
Nu väntar sängen. Jag skulle bestämt ha en
STOR, TUNG bänk till Växthuset igår.... :(
Mina axlar och rygg är inte glad på mig idag.
Inte A heller för den delen..... ;)
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Tjoho! Det är ju jag det! Så glad jag blir, och du har rätt, jag har haft tur ett tag nu. Och grattis till Anna B.
    Tack snälla goa Linda, jag mailar dig.
    Bamsekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!
    Hoppas att ryggen och axlarna återhämtar sig.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en fin utlottning.
    kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Jippi....jag vann! Jag som aldrig brukar vinna.
    Helt otroligt :)

    Jag kommer förbi vid tillfälle :)

    Tack tack.

    SvaraRadera