söndag 27 mars 2011

Stolar






Vi har flyttat om lite bord här hemma.

När slagbordet kom in i köket igen, bestämde jag mig

för att göra lite nytt med stolarna. Några hade vi och några

fann jag på loppis för en billig peng.

Så just nu har vi 4 helt olika stolar, mer eller mindre slitna

vid bordet. Jag kan inte säga något annat än att det faktist är

riktigt SNYGGT!



(om ni nu tror jag är den som bestämt att detta inlägg

är liiiiiiiiite utdraget så är det fel, jag förstår ingenting, precis som vanligt.... )

Kram

Linda


3 kommentarer:

  1. Snyggt med stolarna, det håller jag med om. Och med lerkrukan på bordet blev det ännu bättre. Snyggt med lite ruffigt ibland.

    Ha en skön söndag

    Teres

    SvaraRadera
  2. Det är något konstigt med blogger idag, hos en del dyker inte bilderna upp. Det blev jättefint med udda stolar, så snyggt till det slagbordet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig..det är jättefint med udda stolar!

    Kram Helena

    SvaraRadera