måndag 28 mars 2011

Rostiga ting


Sånt som många tycker är skrot är guld för mig,

tänk jag kan verkligen inte få nog av rostigt i alla de slag.


Den här urgamla krattan lutar fint mot garageväggen och

är i sällskap med mer eller mindre rostiga ting.....



.......kronan har jag gjort själv med ståltråd och pärlor,

nu har den hängt ute en längre tid och börjar få sin

riktiga patina. Underbart!
(någon annan som har lika problem som jag med texten, eller som vet vad jag ska göra? ) Kram på Er. Linda

2 kommentarer:

  1. har också en förkärlek till rostiga föremål :D jättefina föremål du visar idag

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Såna här mellanrum får jag också när jag gör ett inlägg i förväg, när jag trycker fram det har det ändrat radavstånd. Men du får "hoppa" ihop raderna med delete-knappen.
    Jättefin kratta, och unerbar krans du gjort.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera