torsdag 3 mars 2011

Randigt!


( tapet, New Classic, Borås tapeter )


( bräda och tavlor av mig )


( trådkorg finns i butiken, vaxduk stoff&stil )
Idag har vi äntligen fått hem vår stora tjej, LYCKA!
( men hon hade gärna varit borta längre... :(...... )
Jag har hunnit en hel del på hennes rum, men är
inte helt klar. Hon blev alldeles paff när hon klev in
i rummet. Om jag varit 7år och haft en sådant rum
skulle jag oxå varit paff, det kan jag säga. Jag tycker
själv att det blir kanonfint.
Men som sagt, det återstår lite mer jobb.
Ni ska få se resultatet sedan.
Visst är det snyggt med RANDIGT?
Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Det ser verkligen jättefint ut! Den randiga tapeten är jättetuff:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  2. Randigt är verkligen snyggt!
    Vilken fin överraskning som väntade dottern när hon kom hem.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Du är ju super Linda........../ Johanna

    SvaraRadera
  4. Super snyggt Linda.. Kramar Sophia

    SvaraRadera