lördag 12 mars 2011

Livet



( nu har krokusen slagit ut..... i uterummet, visst är de vackra? )
Idag har det varit en dag då vi varit ute i solen och njutit
av vårvärmen till fullo. Att vi sen grillade korv över öppen eld
gjorde inte dagen sämre. Underbart!
Det gäller att njuta varje dag av livet, kan vara svårt ibland,
men så viktigt.
Ta hand om varandra. Själv ska jag sätta mig i soffan nu
med min Älskade A, han behöver mig nu. Mer än så behöver
jag inte säga. Tack alla för att Ni finns där ute.
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Myspys i soffan är underbart.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Fantastisk vårinspiration!
    Hoppas det inte är något allvarligt.
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  3. Härligt att vara ute i solen o grilla korv:)

    Visst är det viktigt att att njuta av livet o göra det bästa av det! O ta hand om sina nära o värdesätta dem!

    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  4. Så vackert det är med vita blommor!
    Ta hand om varandra!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Hi,I have been following your blog for a while and I really love it,very inspirational,I have recently started blogging as well,please visit me as well:

    www.jewellerybijou.com

    SvaraRadera