fredag 18 mars 2011

Jag provar...




( äggsamling på fatet i växthuset )


Jag har haft en idè under veckan. En som
egentligen skulle vara klar nu, men det
blev ett litet STOP på vägen.
Så här är det, jag har tänkt att börja så
lite sakta redan nu i växthuset.
Mmmm, så är det faktist.
Jag provar med att så sallad, spenat och
lite annat smått å gott där ute.

Men dels har termometern stått på
-10 de senaste dagarna som jag stigit
upp, samt att när vi skulle köpa kogödsel
så var påsarna lite lätt frusna. Men nu
har de nog tinat upp, så i helgen ska jag
ta tag i saken och prova.

Vad tror Ni kommer det att funka?
Jag har gjort lådor med glas och grejer,
så jag håller tummarna.

Kram på Er.
Linda

2 kommentarer:

  1. Gomorron
    Har läst hos MadameC hur hon odlar i varmbänk, och det växer väldigt bra. Ska bli intressant och följa din sådd.
    Ha en skön helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. God morgon

    Vilka härliga bilder.
    Ha en fin helg

    kram Sirpa

    SvaraRadera