tisdag 22 mars 2011

Ideèr


När vårsolen lyser med sitt MAX och
temperaturen når 15grader så här i
Mars månad, ja då banne mig, får
jag mängder av ideèr.
Att sitta och njuta i en stol för med sig
extra projekt....
När A kom hem från jobbet skulle det
skiftas bord mellan kök och uterum.
BUMS!
Med en suck fick jag hjälp. Det var bara
det att jag glömt att jag hade sommarens
frön på gång i uterummet. Jag kliver typ
på dem och lyckas välta en stol över.....
det var just det, kronärtskockan??!!
Då ska Ni veta att jag nästan haft plantorna
bredvid sängen nattetid för att de ska
klara sig. Jag hoppas de överlever, trots
ett litet äventyr.
Men borden fick NY plats iallafall. :)
Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Den ser mysig ut din tänkarstol, där i solen får du bra idéer. Och Tack snälla rara Linda, hästarna är framme. Så fina saker bägge två, håller på och tar foto på dom nu.
    Stort tack vännen
    Bamsekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera