måndag 14 mars 2011

Ett gammalt lakan



Ett gammalt lakan fungerar just nu som en gardin till vår
skafferi dörr.
Enkelt och fint.
Själva skafferiet är oxå väldigt enkelt, litet å nätt.
Men det där med enkelt får nog bli mina
ord, A tyckte då rakt inte att det var enkelt att bygga.
Min fina vän Mia tyckte det blev jättefint när bygget stog
klart, jag med såklart!'
A tyckte däremot precis så här:
- Har man gjort något under pistolhot, ja då är det klart
som F-n att det blir bra!
Ja, då vet ni hur vi har det här hemma!
P&K
Linda

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Jätte fint.
    Visst är det så fint med gammalt linne pch användingsområdet är stort!
    Ha en härlig måndag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt och jag gillar din svarta häst som du har som profilbild till din blogg. :)) Ska nog måla om en av mina vita hästar till svart. :)

    SvaraRadera
  3. Vilket fint skafferi!!! Jag känner igen det där med att bygga/renovera saker. Min man knorrar också lite men när vi väl är klara brukar knorret vara borta. Visst är inte allt lätta att bygga men när det väl är klart är belöningen desto större. /Maria

    SvaraRadera
  4. Jamen det var det värt, lite pistolhot om man får ett sånt fint skafferi. Det ska jag prova också..fniss. Ljuvligt vackert med lakanet, du har så fint!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Så länge det är du som står med pistolen så gör det ju inget ;-)
    Snyggt blev det...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Jättefint det blev! Kul att höra att ni har en öppen och ärlig relation :-)! //kram maria

    SvaraRadera
  7. Å vad fin dörren blev.
    Det är underbart med ett skafferi, visst är det.
    Ha en riktigt bra dag
    AC

    SvaraRadera