tisdag 15 mars 2011

Ett beslut...




( vår lilla tjej hjälper mig i växthuset )

Ibland är det svårt att fatta rätt beslut.
Jag, tillsammans med Min underbara
familj har kommit fram till att det viktigaste
här i Livet är vi. Vi tillsammans som Familj.
Vi vill göra mer saker tillsammans.
Njuta av varandra, genom att bara vara.

Därför har jag nu bestämt mig för att
minska på tiderna i butiken. I högerspalten
här på sidan finner du hur jag har öppet.
Men glöm för guds skull inte bort att
det bara är att kontakta mig för ett besök
i min lilla butik.

P&K
Linda

4 kommentarer:

  1. Så kloka ni är! Barnen har vi ju bara till låns och kärleken behöver underhållas. Vi pratar om precis samma sak hemma hos oss!
    Kram, Linda

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart beslut!

    Ha en fin kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Tack för senast Linda. Alltid lika inspirerande att komma hem till er. Våren lockar fram göra om känslor.. Jag förstår dig i ditt beslut.
    Tusen kramar
    / Johanna

    SvaraRadera
  4. Låter helt rätt, ibaland måste man stanna till och bara vara med varandra.

    Tiden kommer inte igen, den måset tas vara på =)

    SvaraRadera