söndag 6 mars 2011

50000 besökare.....


När jag började blogga fanns först en tvekan,
vem skulle välja att titta in till mig?
Den tvekan försvann, jag tänkte, vad spelar
det för roll egentligen, jag gör detta för min
egen skull. Sen om jag kan inspirera andra
till nånting , ja då känns det som om
jag gjort någon nytta iallafall.
Att jag idag kommer att passera
50000 besökare gör mig så otroligt glad.
Jag vet att det är en fjärt i rymden egentligen,
många av er har betydligt fler besökare.
JAG är iallafall glad över beslutet att blogga
ni betyder så mycket för mig.
Hur som helst......här på
årstidens bästa är det dags att fira alla besökare.
En dalahäst bräda TÄVLAR ni om.
Lämna en kommentar så har du en lott,
länkar du så har du två.
( tala gärna om hur många lotter )
Tävlingen slutar 13mars.
Lycka Till.
Kram
Linda

54 kommentarer:

  1. Ja tack, den där skulle jag gärna sätta i mitt vardagsrum bredvid min fina kurbits i svart/vitt :)
    Länkar också :) Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ohh, stort Grattis till alla besökare. Jag tänkte också så i början, vem vill besöka mig men häpnadsveckande så rullar verkligen räknaren på så ofantligt mycket. Helt otroligt att så många vill läsa ens blogg. Roligt är det.

    Jag är gärna med i utlottningen och tar 2 lotter Tack.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Åh, tävlingar är ju så skoj och 50000st är ju jätte många! =)

    Självklart länkar jag!

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket fina bilder det fanns här!

    SvaraRadera
  5. Jag vill absolut vara med och länkar för två lotter!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  6. Ååå, jag vill gärna vara med! Och grattis till alla besökarna!
    Jag länkar så klart från bloggen, så två lotter, tack!

    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram ia

    SvaraRadera
  7. Hej och grattis till alla besökare. Tycker dock inte att det är konstigt, din blogg är väldigt trevlig! Och vinsten du lottar ut är också väldigt fin. Jag länkar för två lotter och fortsätter följa dig!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Oj, grattis till alla besökare. Jag vill gärna vara med i din utlottning, länkar så klart och får ihop det till två lotter.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  9. Grattis Linda till dina besök, här kommer ett till. Jag gillar och titta in till dig.
    Är såklart med och firar och tar 2 lotter.
    Solig kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla besökare jättekul .
    Har precis börjat blogga själv o de är superkul
    Vill gärna vara med i din utlottning
    Jag tar 2 lotter o länkar till min blogg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Grattis ,50000 ,det är inte dåligt
    Förstår att de gillar din blogg, det gör jag med
    Länkar hos mig och tar 2 lotter
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  12. Grattis till så många besökare.
    Jag bidrar med några besök nu och då :-)

    Åhh vilken fin bräda!
    Den vill jag vinna!

    Ha en bra dag!
    Anna

    SvaraRadera
  13. Grattis till det höga besökarantalet :)
    Jag är gärna med i din utlottning.
    Har länkat på min blogg.

    Mvh // Therese

    SvaraRadera
  14. Jessica Bergandersöndag, 06 mars, 2011

    Självklart vill jag vara med å tävla om den fina dalahästen :) Din blogg är toppen Linda!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  15. MEN GRATTIS!!!! ja tänk om du INTE börjat blogga! Jag tänker inte ens tanken, jag är så GLAD att du gör det och delar med dig av din härliga, positiva inspiration....
    Du gör mig alltid såååå GLAD! Kram Malin

    SvaraRadera
  16. Vilken fin blogg du har. Grattis till alla besökare. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar två lotter.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  17. GRATTIS till alla dina besökare!

    Vill gärna vara med i utlottningen av den söta dalahästbrädan med 1 lott.

    Skulle sitta bra till min födelsedag den 18 mars.

    Fin blogg du har ska kika vidare i den!

    Ha en fin söndag!
    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Grattis grattis den skulle se bra ut i min hall eller varför inte i lekrummet till alla mina goa dagbarn.kram

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla besökarna! Klart du inspirerar, tittar in ständigt men lite dålig på att kommentera:(
    Jag är gärna med och tävlar, jag tar 2 lotter!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  20. Så många besökare! :) Grattis!! Jag vill vara med. Min pojkvän är dalmas så jag vill ha 1 lott. kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Grattis till alla dina besök! Kommer att bli mååååånga flera besök eftersom du inspirerar!! deltar gärna i utlottningen med två lotter. jag har länkat med bild till min blogg!

    SvaraRadera
  22. Grattis så kul!

    Klart vill Jag vara med och fira med Dej!

    Jag har länkat.Så det blir två Lotter.

    Kram!

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så jag kan inte länka, det blir alltså 1 lott för mig.
    Ha det gott!
    Kramar Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag är absolut med! Två lotter tar jag och hoppas på tur :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  25. Jag vill gärna vara med!
    Länkar också så jag tar 2 st lotter!

    Kram

    SvaraRadera
  26. Grattis :-)
    Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/13-mars-vinn-dalahastbrada.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  27. Grattis!
    Jag tar 1 lott och hoppas på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Grattis till dina besökare!
    Jag prövar mer än gärna lyckan hos dig och länk ligger från min blogg så nu är det bara att hoppas på tur med de två lotter jag har

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  29. är mycket berörd av allt vackert du gör jag mår så bra av det vill naturligtvis vara med jag också med 2lotter har en ljuvlig liten dalkulla som barnbarn i falun på 8 månader passar bra med hästen då
    hälsningar mormor lilian från skaraborg

    SvaraRadera
  30. Grattis till alla besökare! Det är ju jättemånga! Klart du har många besökare, din blogg är ju jättefin och inspirerande ;)
    Jag länkar också, så jag tar 2 lotter, hoppas på tur!
    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  31. Hej på dig!!
    Då blev det en till med mig,hi hi,,hittade din blogg idag Helt underbar och fin,hit kommer jag att titta in varje dag,är gärna med och tävlar också!!Kramiz<3
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  32. hej igen fattar nog inte hur man gör jag är nog för gammal för sånt här men jag skulle så gärna vinna ialla fall det är jag som är mormor lilian från skaraborg och på nätet heter jag sickan002@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna vara med och tävla om en fin dalahäst från dig. Eftersom det är första gången jag kommenterar på din blogg fast jag läser den ofta så kanske jag har nybörjar tur ;)
    Hälsningar från Anna J
    oj då man skulle välja profil också jag hoppas att jag gör rätt.

    SvaraRadera
  34. Först: Grattis!

    Sedan: En underbar bräda som brädar det mesta. :) Den är jag och liten man gärna med och lottar om. Länkar från här. Det blir väl en två lotter. :)

    SvaraRadera
  35. Hej!
    GRATTIS!
    Jag är gärna med på utlottningen och tar 2 lotter!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  36. Klart man tar 2 lotter för det här vill man ju inte missa att kunna vinna en så gullig hästtavla, JA E ME MED 2 LOTTER <3!

    KRAMIS!/POCKETHEXAN
    <;D

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Grattis till alla dina besökare!
    Jag vill gärna vara med och fira. Jag länkar med bild hos mig, så 2 lotter tack! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  38. Jag deltar gärna i din utlottning! Länkar

    SvaraRadera
  39. är gärna med och tävlar, och grattis till alla besökare! :)

    SvaraRadera
  40. Grattis!!

    Jag vill gärna vara med och tävla om denna underbara tavla!

    Tänkte mig två lotter då jag länkat.

    Kram Mia

    SvaraRadera
  41. VI är gärna med och tävlar om denna vackra tavla.
    Vi vill gärna ha två lotter;)

    Önskar dig en underbar dag

    SvaraRadera
  42. Grattis Linda, det är du värd!!!!

    Jag älskar din blogg den är super trevlig att följa.Du är en riktig inspiration för lilla Mia.
    Jag måste vara med och tävla lite och tar två lotter,tack:) Många kramar

    SvaraRadera
  43. Sofie Sjöströmonsdag, 09 mars, 2011

    Heej! Stod ju & röck i den där på Sofias party, så den vill man ju vinna:-) Och du, tack för senast. Plåtlådan blev en toapapperslåda!!! Kraam

    SvaraRadera
  44. Så himla söt tavla o jag som är såld på dalahästar :), men just denna skulle jag vilja vinna till min älskade Jonna som har varit på Akademiska sjukhuset i snart 4 veckor :( o imorgon (10/3) fyller 18 år!!

    Det är så roligt å läsa din blogg o bli inspirerad av både bak o inredning :)
    Kraam Mia

    SvaraRadera
  45. vill gärna vara med i din utlottning, kulla som jag är

    SvaraRadera
  46. Ja tack vill vara med och tävla.. Grattis till 50000 besökare ! Skall tassa in till dej med bättre tid, din blogg ser mysig ut.
    Tar två lotter !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  47. Jag vill jätte gärna vara med i din tävling!! Grattis till alla fina besök! Länkat har jag också gjort så det blir 2 lotter!!

    Ha en härlig torsdag!

    Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  48. Grattis, det är ju jättemånga besökare!
    Hästbrädan är så fin! Jag vill gärna vara med och tävla. en lott tack!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  49. Jag är med i din utlottning med en lott.

    Sköna vårdagar
    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  50. Grattis! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
    En lott som jag hoppas ha tur med.
    Britt

    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  51. Hej Linda, jag deltar gärna i ditt lotteri, en lott. Grattis till alla dina besökare.
    Zoyla

    SvaraRadera
  52. Jag är jättegärna med och tävlar med två lotter;
    http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/arstidensbasta-13mars.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  53. Hejsan!
    Ja, jag vet att det kanske är försent att vara med i din underbar tävling. Det var först idag som jag hittade till dig och din vackra blogg så även om jag missar tävlingen så har jag vunnit ändå för att jag fann din vackra blogg. Kan inte se mig mätt.
    Nu lägger jag dig bland mina hjärtebloggar så jag kan följa dig vidare under din resa på bloggen.
    Grattis till alla dina besökare inte svårt att förstå att det är många som tycker om din blogg.
    Kram Raina

    SvaraRadera