lördag 12 februari 2011

Vinter igen?!


( när jag diskar, ser jag detta från köksfönstret.... :) )
Ovädret som drog förbi här igår var för 17 enormt.
Jag hade absolut INTE beställt mer vinter, men det var
bara att gilla läget. Som tur är har vädret varit underbart
idag. Jag och barnen har varit i skidspåret och njutit
av dagen. :)
Mellan allt det roliga i skidspåret händer lite annat oxå.....
... såklart!
( kisspaus, vurpor, kan vi inte åka hem nu, jag vill åka mer,
hjälp mig upp...... )
Men kul hade vi!
Kram på Er.
Linda

7 kommentarer:

  1. KRÁSA ZASNĚŽENÁ.
    U NÁS JE UŽ TÉMĚŘ JARO.
    ZDRAVÍ BOHDA

    SvaraRadera
  2. Håller med....kändes oväntat och märkligt med all den snö som plötsligt vräkte ner. Det är tur då att vintern visar upp den här sidan av sig som den gjort idag......den sidan gillar jag!

    Kram Karin

    SvaraRadera
  3. Ja, det känns verkligen så onödigt med denna snökaos som kom. Jag vill ha vår nu och idag lös solen så starkt att man kan börja tro på den igen.

    Härligt med en skidtur i det fina vädret. Jag hittar på allt annat inomhus nu än att ta för mig att gå ut. Varför vet jag inte men det ska bli ändring på det nu

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Första gången jag kikar in här. Fin blogg!

    Ha en bra kväll
    L

    SvaraRadera
  5. Ni verkar haft ett riktigt snöoväder. Maken blev fast i Stockholm i slutet på veckan när flygen ställdes in. Här har vi inte fått mera snö, men kallt har vi.
    Ha en fin fortsättning på helgen! Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Det kändes som alldeles för mycket snö, nu ser det ut som nordpolen här också. Längtan till vår blev ännu starkare.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Äventyren i skidspår och backar kan sluta precis hur som helst. Sitter och myser i vår lägenhet i Tegefjäll och har precis bestämt mej för att ta en promenad istället för skidåkning idag... Ha en skön söndag//kram maria

    SvaraRadera