tisdag 22 februari 2011

Storstädning




Så där. Nu är all omflyttning klar.
De som har gillat den här ommöbleringen
bäst är definitivt ALLA dammråttor.
( de förökar sig i massor när man flyttar runt möbler..)

Men nu är de borta. Tack och lov.
Jag har haft en ordentlig storstädning
idag. :)

På vår övervåning har vi Tv-rummet och
ibland händer det att barnen vill rita och
pyssla när vi ser på Tv och vill då inte vara
själva nere, därför har vi en skolbänk i
det rummet, då kan de pyssla hur mycket
de vill....




Det blev också två nya fåtöljer som
vi inhandlade i helgen, såååå sköna
att läsa i.
Dessa är typ de första Ni ser när
Ni kliver in i vårat hus.




Sen har jag gjort mig en liten datahörna,
det är alltså här jag sitter när jag tittar
in till er alla, eller som jag gör nu, uppdaterar
lite på min egna blogg.

Ha det så bra.
Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Åhh, storstädning skulle behövas här hemma med. Dammråttorna är dammbävrar snart.

    Jag har en gammal skolbänk som väntar på att ta plats med, bra förvaring under locket som slipper synas.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ha det storstädat!
    Hoppas du har skrämt iväg de där råttorna för en lång tid framöver!!

    Kram Annica♥

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jättefin blogg...fina foton!!
    //Pilla

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga, underbara bilder!

    Kram C

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga fåtöljer..
    Ja de där dammråttorna är några hejare på att föröka sig och det hjälper ju inte att man utrotar dem heller för de återkommer snabbare än blixten :-( Men man måste ju få bort dem en stund iaf :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. det är en så skön känsla efter att man fått storstädningen gjord! och att kånka runt på möblerna i hemmet hör väl lite till! =)
    ha de bra
    susanne

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder, både inne och de ute sen i somras! Din datahörna ser verkligen trevlig ut.

    Underbart med riktiga fåtöljer att drömma sig bort i :)

    Kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  8. Fina bilder! Mysiga fåtöljer ni köpt och din blogghörna är så fin!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  9. Vad skönt det känns när man ändrat om som man vill ha det! det ser jättemysigt ut hos er.

    Nu kommer jag vara lite fräck... jag kikade lite på dina fröer. Och nu undrar jag - det är inte så att du skulle kunna avvara ett litet litet frö av tomaten houndreds and thousands? Om det är alldeles för fräckt, så ignorera mig :-). Du får gärna kika in hos mig och se om det är något du skulle vara intresserad av, jag är så himla nyfiken på den tomaten... Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar :-).
    http://hwitavillan.blogspot.com/p/f-r-o-b-y-t-e.html

    Hälsningar Malin

    SvaraRadera