söndag 27 februari 2011

Skidor....









Jag är helt slut. Det har varit så mycket
skidåkande den här helgen. ( på Tv )
Vilken prestation de gör våra Blå/Gula
i skidspåren. Ibland tänker jag mig in i
Vasaloppet ( om en vecka är det dags )
....ser mig själv hasa mig fram i spåren.
Hur många dagar skulle det ta
för mig att ta mig till Mora?
Och kanske det jobbigaste, hur många
kisspauser skulle jag få ihop?
Alldeles för många antagligen.
Det är där jag har en anledning till att
ALDRIG ställa upp där......
Tur att det är lugnare att se det underbara
i Vasaloppet från soffans håll.
Kram och Tack för att Ni finns därute.
Linda

4 kommentarer:

  1. Hihi, det var kul. Jag trodde allra först att du hade kämpat runt på skidor hela helgen. Vasaloppet är nog ingen lek, jag är imponerad av alla som åker.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med skidåkning vännen, men visst tar det på krafterna..! Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ha, ha, tycker att jag känner igen mig!
    Fast jag kommer inte ens till tv-spåret...;)

    Ha en skön kväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Haha, samma här! Helt slut bara av att titta på TV:n och heja på de blågula åkarna...

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera