tisdag 15 februari 2011

Lycklig


( stol fungerar som sängbord, lampskärm
från butiken, överkast Åhlens )



( ♥ ♥ ♥ mina tre älsklingar gav mig detta igår, top från H&M )

( här kör vi råplan på golv, väggar och tak )
Igår när jag kom hem från jobbet var
barnen något uppskruvade. Åhhh vad
de väntat på mig.
Jag fick alldeles underbara kort som
de gjort till mig.♥ ♥
Samt en sagolikt vacker top.
Jag blev såklart jätteglad och jag måste
bara säga att kort som barnen sitter
och lägger ner massor av arbete på till
mig gör mig så Lycklig.
Idag har vi strålande sol MEN 20 grader kallt,
så idag blir det bullbak med barnen.... ;)
Tack för att Ni tittar in.
Njut av dagen.
Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Visst är det sån omtanke från barnen som får ett mammahjärta att ta några extraskutt, och kanske en liten tår i ögonvrån av ren och skär lycka! Hoppas ni får en mysig dag i dag också//kram maria

    SvaraRadera
  2. Så herlig med små "valentinere". Kos dere på bakdagen.

    Bente

    SvaraRadera
  3. Det är något alldeles extra med de kort som barnen gjort själva. Jag hittade i går ett morsdagskort som sonen( nu 17 år) gjorde när han var liten. Man blir alldeles varm i hjärtat när man ser arbete de satt ner på korten :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Håller med, det man får av sina små gull värmer lite extra!

    Vilket fräscht sovrum ni har!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  5. Vilka fina kort och vilket underbart rum du har.

    Hoppas du haft en bra dag :) Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det pratade jag med min fru om igår, att om några år kommer våran lilla plutt som snart är 1 år att ge oss kort på Alla hjärtans dag. Vad man kommer smälta.... =)

    SvaraRadera
  7. Hej Linda!

    Har du nåt skåp till salu, som man kan använda som vitrinskåp?

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny.....tyvärr inte just nu! :(

    Mvh
    Linda

    SvaraRadera