lördag 19 februari 2011

Korsdrag...


( julrosen är en favorit hos mig )


Jag vill göra om här hemma.
Jag vill göra om NU.
Ett riktigt korsdrag dessutom. Ner 2plan
med en byrå, upp ett plan med en soffa,
inhandla 2 nya fåtöljer.......

Ni förstår va?
;)

Har precis fått hem mannen i huset och jag
är redo att sätta igång. MEN han har bestämt
sig för att VILA.....
( ligger just nu i sängen och lyssnar på bok??????? )

Jag blir fullkomligt galen!
Nu får jag helt enkelt vänta.
Stackars mig.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. ja visst är det synd om dig(fnisss)
    Är själv likadan när jag väl fått för mig någonting vill jag att det ska ske fort och snabbt
    ha en bra helg

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan. Har jag fått för mig något ska det ske NU! Ibland är det såå svårt med att vänta......
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Hej, vet precis hur det är när det far på ett sådant väldigt begär av att ändra om och fixa....och så får man inte alls samma gensvar...
    Ha en bra kväll...lycka till.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hihihi, det är lite tråkigt att inte våra karlar känner precis som vi och älskar att hjälpa oss med att renovera, möblera om mm. Men den dagen kanske kommer.... vem vet

    Ha en trevlig kväll

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fick fart på gubben, känner jag dig rätt är ommöbleringen klar nu. När man får idéer vill man ju börja och fixa direkt. Tack sötis för din hälsning också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. hahah Lycka till..... ! Malla

    SvaraRadera
  7. Oj oj synd om dig och förstår precis. Här blir det till att flytta på skaer själv om det skal hända något.
    Julros är min favorit också.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera