söndag 6 februari 2011

Helgen över...


( den här tiden älskar jag att stoppa i
fjädrar och ägg bland blommorna )




Vilken helg det varit. Full fart......
:)
Var på bio med vår äldsta dotter och
hennes kompis i helgen. Vi stod i kö i
40minuter för att få komma fram å få
oss biljetter. ( inte vanligt i vår lilla stad )
Väl framme kläcker gubben ur sig att de
inte tar kort, då kan jag säga att Fru H.
höll på att få dåndimpen. Men det löste
sig såklart efter snabba springsteg till
minuten.
Vilken film sen, alldeles underbar.
TRASSEL......jag var nog inte den enda
mamman som hade blöta ögon.
Gå och se den. :)
P&K
Linda

2 kommentarer:

  1. Det får nog bli ett bio besök med min dotter snart förstår jag :) Det är fler som varit på den filmen i helgen och gett bra betyg. Låter iaf som att ni haft en mysig helg :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Har hört från flera att det är en bra film, konstigt att dom inte tog kort. Det är man inte beredd på. Jättefint med dina fjädrar och ägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera