söndag 13 februari 2011

Gammal





( handbuketter i kyrkfönstret )

Det är alltid jobbigt med begravningar,
men tack och lov, jobbigt på olika sätt.
Nu var det A mormor som dött.

Under begravningen tittade solen in genom
de stora fönstren ( trots snöstorm ).
Den fick mig att känna enorm glädje över
livet, att få ha lyckan att finnas bland min
underbara familj.

Vilken lycka att få bli gammal, jag hoppas
av hela mitt hjärta att jag får bli det.
Då kan jag sova med ro.
Med de tankarna i mitt huvud, gjorde den
här begravningen lättare.

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. jolies photos, j'aime beaucoup!!

    SvaraRadera
  2. Gokväll!
    Ja jag vet det är alltid jobbigt!
    Tur att du bar på denna käsnla som du beskriver. som gjorde det lite lättare!!!!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra handbuketter!!
    Underbara bilder du visar!
    Ha en skön söndagkväll!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. HejHej Linda!

    Kikade in hos dej och fick lite inspiration.
    Visst ska man leva här o nu och ta vara på alla fina stunder. Begravningar är jobbiga men kan vara fina på nåt sätt ändå.

    Ha en fin Alla hjärtans Dag
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera