onsdag 26 januari 2011

Vila


( bordet i vår hall som just nu visar
hela familjen i bokstäver )



( olika pyssel i krokarna, kotavlan är
original, att hon heter Linda är ju såklart
ett extra plus... )
Hoppas Ni har det bra.
Själv känner jag mig trött. Kroppen säger
vila, känns som om det är någon infektion
på gång tyvärr.
Eller så är det gårdagens
avsnitt av Sofias änglar som sitter i kroppen.
För min del var det ett riktigt tufft program
att se, inte för att jag har någon nära som
är sjuk. Men det behövs bara att se andra ha
det tufft, så får jag själv en ordentlig tankeställare.
Var det någon av er som såg programmet?
Ta väl hand om er. ♥
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår att du inte blir sjuk.Ja Sofias program var ju bara så himla bra med det blev mycket tårar.Himla bra program-Önskar dej en skön kväll och piggna till dej.Sänder dej massa styrkekramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. God kväll!

    Hoppas att du inte blir sjuk.
    Jag har också kännt mig trött denna veckan,
    men brukar man inte bli lite trött så härs års?

    Vilka fina bilder och mycket fina saker :)

    Jag såg aldrig programmet men min gosa vän Tina berättade om det!
    Det är ändå viktigt att stanna upp och tänka att avd är viktigt!

    Leva i nuet, leva idag inte i morgon dagen !
    Undrar om det går någon repris om programmet?
    Vet du?

    Ha en fin kväll och krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen inte du blir sjuk. Det är verkligen urtrist att vara sjuk :( Dina bokstäver är helt fantastiskt fina. Jag älskar verkligen bokstäver, det kan man aldrig få förmycket av :)

    Trevlig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder! Den översta är verkligen jättemysig:)
    Jag missade tyvärr programmet igår. Hoppas att det går i repris.
    Krya på dig!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  5. Åhh så fina bilder!!!!!
    Kika gärna in till mej där pågår just nu en utlottning!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  6. Hej! Det är första gången jag är här. Och oj vad mycket fina och inspirerande bilder du har! Hit kommer jag igen.

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera