tisdag 4 januari 2011

Svarta detaljer




Jag bjuder på ett gäng usla bilder idag.
( kameran har visst ett batteri oxå, som
måste fyllas på... )

Fortfarande är det lite som saknas i
vår äldsta dotters rum. Men en del har
jag hunnit med iallafall.




....målat med GRIFFELTAVEL
färg på garderobens kortsida....





....sytt nya gardiner!
Riktigt nöjd över dem, tyg från IKEA!






Köpt ny vaxduk, kan åter igen varmt
rekommendera stoff & stil.
Den här snygga vaxduken kostar
29:-/m. ett fynd med andra ord.
( inte den bästa, men det kvittar )

Ja, sen är det en ny lampa och lite
tuffa nya lådor för att förvara allt pysselpapper
någonstans.

Hon är helnöjd.
( men pratar fortfarande om svarta stjärnor... )

Kram
Linda

11 kommentarer:

  1. Vilket fint rum din dotter har :) Hälsningar Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hon har ett jätttefint rum. Tufft med de svarta detaljerna!
    Hur blev det med griffeltavelfärgen? Funderar på att måla mina garderober i hallen med sån färg. Blir ytan fin?
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Så jättefint det blev, gillar verkligen de svarta detaljerna! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Superläckert! Och vad fint med så där stora stjärnor!

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  5. Hej igen:)
    Vad tror du? Klarar ytan när barnen kastar av sig skorna och att man kanske kommer åt och repar lite?
    Tycker att det skulle bli så snyggt med svart och också lite kul när man kan skriva lite på nån av dörrarna.
    Stor Kram igen ♥

    SvaraRadera
  6. Kanonsnyggt så jag förstår att hon är nöjd..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Oj, vilket rum tjejen har!! Förstår du hur fint Ni har hemma????? Kan du inte bjuda in mig någon gång;) Du knäpper så hemlighetsfulla bilder;) Absolut inte usla!!!!

    Kram och massa kärlek till dig gumman!

    SvaraRadera
  8. Hahhaaaa,hemlighetsfulla??

    Okej,jag ska ha det i minnet då!
    Du är så välkommen in!
    :)

    Kram
    linda

    SvaraRadera
  9. Så fint hon har på sitt rum. Du är så duktig Linda.Tror du ska få komma hem hjälpa mig lite
    :-)

    Ha en underbara dag! Kramar Sophia

    SvaraRadera