tisdag 25 januari 2011

Ny lampa


( gammal grislampa )


( uteköket i uterummet som än
så länge har vintervila.... )



( vimpel finns i butiken,maileg )


Jag har fått en lampa av en kollega
till mig. Eftersom hon bor på en gammal
bondgård så frågade jag om de hade någon
som låg å skräpade.
Som ni ser så gjorde de det. :)
( p & k forsätt leta :) )

Jisses så glad jag är. Jag har hängt den i
uterummet ovanför uteköket. Nu väntar
jag ivrigt på att det ska bli vår och köket
får invigas med en snygg
gammal grislampa
som sällskap.
Inte helt fel, i mina ögon sett.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. WOW, jättefint med en grislampa till uteköket. Hoppas hon fortsätter att leta "skräp" till dig:)

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Åååå vilken himla fin grislampa.Ja den gillade jag.Bara såä läcker.Ha en fin dag,Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Underbart fin lampa,lyckos dig.
    Kramis o ha en fin dag.
    ninni

    SvaraRadera
  4. kanonsnyggt!! Lampan är pricken över i :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Tänka sig att jag har en nästan likadan i min hall, du har bra smak LINDA :-) hihih

    kramen Malla

    SvaraRadera
  6. God natt!

    Det ska du vara! Glad! :)
    Vilken otroligt fin lamap med en fin patina!

    Sov gott!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  7. Den är jättefin, passade så bra ihop med allt du hade i uterummet. Tänk vilka fynd det finns på en gård.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera