torsdag 20 januari 2011

Chokladgott


( choklad muffins med ljuvlig chokladsås,
toppade med pistagenötter...slurp! )



Livet är underbart. Solen skiner och
det är inte alltför kallt om kinderna ute.
Idag har vi bakat ljuvligt goda muffins.
( samma recept som chokladkakan jag gett er )
Här är det chokladsåsen uppe på som
gör ALLT.
Då menar jag allt. Pistagenötterna är inte
heller helt fel. Jag och Ellie har även gjort
något annat gott idag.
( Men det är en hemlis för övriga familjen,
så det får ni veta en annan dag.)
Nu ska jag gå till grannen med nybakat,
som oxå har halkat och slagit sig riktigt illa.
Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Neeeej, det borde vara förbjudet att visa sånt gott nu när jag har dragit in på sötsaker. Men din granne kommer att li överlycklig. Är en muffins från mig med

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Förstår att de är ljuvliga. Jag har bakat chokladkakan efter ditt recept och den var försvinnande god.

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  3. Det är tur det bara är bilder, jag skulle inte kunna stå emot såna läckerheter.
    Mums
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Det ser väääldigt gott ut. Mmmm. Kram

    SvaraRadera
  5. Men åååå, vad gott det såg ut. Bra tips på hur man kan maxa chokladmuffinsen (om man nu inte tycker att det räcker med kalorier som det är...)
    Ska nog testa i helgen!

    Kram // AH

    SvaraRadera
  6. Jag hade gärna bott granne med dig :) Fast jag skulle gärna bli bjuden på dem utan att ha skadat mig :) Förstår att grannen blev glas! Trevlig kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Tur att man inte bor med eller bredvid dig, då skulle jag vara fet som en sten för vem kan motstå dessa under till bakverk!!!??

    Trevlig helg du finaste!
    kram

    SvaraRadera