söndag 5 december 2010

Vintersaga




Jag tycker det är så Fantastiskt
med Sälen.
Det är som att åka genom en magisk saga.
En Vintersaga.





Det spelar ingen roll om den resan är
sittandes i en bil med blickar ut över granar
som är så otroligt tyngda av snö eller...




...om pjäxor och skidor är på och platsen
är mitt i skidbacken med blicken ut över
ett sagolikt Landskap med snötäckta berg.
Jag njuter i fullaste drag i Sälen.




Uppe på de högsta topparna är det som om
vi kliver ner på en annan planet ibland.
Känslan jag kan få där är ibland obeskrivlig.

Hur som helst har jag och A haft en jättekul
och mysig långweekend tillsammans.
( men vi har saknat barnen, tårar fälldes )

Skidåkning, restauranger med god mat,
soffan och Tv:n har roat oss.




Lite kyligt var det en dag. Minus 20.
Då skippade vi skidorna.

Det var en sak som slog mig under vår resa
hem idag....
A fyllde 35igår, vi har varit tillsammans i
mer än halva hans liv.
Fantastiskt!





Det finns så mycket vi gått igenom.
Jag hoppas på så många mer år med min
roliga Man.
Tack A för att du delar ditt liv med mig.

Kram
linda

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott till mannen, vilket fint ställe och fira på. Och så mysigt ni haft det ni två. Härliga bilder du tagit.
    Adventskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. VÄLKOMMEN HEM!!! Ni såg ju ut att haft det helt underbart!!! Men som sagt borta bra men hemma bäst! Hälsa familjen ! Kramen kramen KRAMEN

    SvaraRadera
  3. Visst är Sälen fint.
    Ni verkar ha haft en trevlig helg i det vintriga landskapet. Härliga bilder du bjuder på.

    Hoppas att du haft en mysig andra advent.

    SvaraRadera
  4. Hallå där!
    Vilka sagolikt vackra bilder du bjuder på. Förstår att ni har haft en underbar helg tillsammans. Känner igen det du beskriver, att få vara så lyckligt lottad o dela livet med just DEN mannen som man älskar SÅ. Kärlek♥

    Stor kram från mig ♥ Malin

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder!! förstår att ni måste ha haft det underbart härligt tillsammans!

    Ni har verkligen varit tillsammans hur länge som helst...jag minns kort på er redan från hans pojkrum... Ni är som gjorda för varann:)

    Hoppas vi syns snart igen och hälsa grattis i efterskott till Andreas:) /Många kramar Mia

    SvaraRadera
  6. VÄLKOMNA HEM!! Ni ser ut att haft en toppen helg med mys och annat skoj!

    Att älska och få bli älskade av den rätta är otroligt! Så viktigt och så sällsynt, inte alla som finner sin själsfrände! Du har din och är lyckligt lottad, precis som det ska vara det är du värd du goa människa!!

    Torsdag ska jag till Avesta, ska på spa och jag hoppas jag hinner in i din butik innan du stänger den för kvällen!! *Hoppas hoppas*

    Kramkram C

    SvaraRadera