torsdag 9 december 2010

Skaparglädje










Idag har det varit en dag där jag skapat
en hel del med blommor. Jag är galen i gamla
papper, jag tycker de gör sig så fint tillsammans.
Massor av hyacinter har vi i huset nu.
En ljuvlig doft kommer att möta oss när
vi kommer hem om dagarna.
Underbart!
Ett par Amaryllisar som slagit ut
har jag gjort en bukett av och stoppade i en del
av skimmia som är en av mina favoriter
kring jul. Sen hade jag gammalt papper runt
om buketten oxå.
Må så gott.
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. Jättefint du har gjort med blommorna. Håller med dig där, det är så fint med gammalt papper runt om. Jag tänker tillbaka på gamla kort från mina far och morföräldrars tid när de fick sina matvaror packade i det också. Tänk så härligt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jösses så vackert. Så mycket det gör när man blandar in lite andra växter och pappret som du hade.
    Ha det gott
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. SNYGGT! Och glasburken var ju klockren!
    KRAM från PROSIT

    SvaraRadera
  4. Så fint! Gammalt papper är vackert. Jag skulle gärna ha sånt att slå in mina julklappar i.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  5. Men du, vilken underbar bukett!!! Jättefint med det gamla pappret runt.

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. Den buketten skulle jag mer än gärna vilja ha! Så vackert med de blommorna och pappret runt! Ha en skön kväll! ♥

    SvaraRadera