tisdag 21 december 2010

Jul


( mörkt ute så därför usel bild )

Idag har jag städat, det doftar JUL i hela
huset. Att städa med MB Christmas är
verkligen tacksamt, doftar ljuvligt.

Julmaten och Paketen är inhandlade,
julgranen är på plats, dock har jag läst i
tidningen att julgranen tar med sig ca.50
olika slags djur in....
Låter ju trevligt!
( jag som är pälsallergiker.... ;)

Amaryllisarna har sin plats på skåpet i
köket och jag börjar verkligen få en
JULKÄNSLA.

Må så gott alla fina.
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. De små krypen får man väl på köpet och så
    länge man inte ser röken av dem så är det väl lugnt antar jag. :)

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker bild! Det lät ju trevligt det där med djuren:( En och annan spindel har jag sett men vad är de 49 andra för sorter?
    Stor Julkram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Jessica Bergandertisdag, 21 december, 2010

    Linda!! Jag har sett en sån fin välkommen skylt som tydligen var köpt hos dig..har du sånna kvar el gör du? :)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt! Har ingen snittamaryllis än, bara på kruka, måste inhandla en vit imorgon. Ha en skön vecka - kram E

    SvaraRadera
  5. Jessica....

    Kul att du är här!
    Jag gör....

    Jag har en välkommen Tomten men du menar kanske en som det bara står välkommen på?
    Maila mig om du vill.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera