torsdag 23 december 2010

God Jul


( polkagodis )


( 200g smält vit choklad, 2msk kokos och
1dl krossade polkagrisar )


( blanda samman allt och ha ut på papper,
låt stelna och bryt i bitar.... såååå gott! )





Hallå där på Er?
Hur har Ni det?

Jag är lugn som en Filbunke. ( tror jag )
Jag försöker att njuta av det underbara
såhär dagen innan. Det märks på barnen
att det är STOR spänning i luften.

Minns Ni jularna som barn?
Jag minns dem som igår. Jag bara älskade
Julen som liten, som vuxen med såklart.

Nu ska jag bara mysa med Min Kära Familj.

Med Hopp om en God Jul
till Er ALLA!
Bamsekram
Linda

11 kommentarer:

  1. Lugnt här också, fast snart ska jag börja med köttbullar och godis. Ditt polka-knäcke ser jättegott ut. Önskar dig en riktigt GOD JUL ♥
    Kram goa bloggvän
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vill önska er en underbara jul..

    Massa kramar Sophia

    SvaraRadera
  3. Hej vännen önskar dig en underbar jul och visst minns jag julpirret i magen! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. kikar in för att önska dig en underbar och härligt jul hjärtat

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Önskar dig Linda den bästa av jular! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  6. Såg ju inte lite gott ut det där! :0)

    God Jul!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  7. Ha en njutningsfull Jul..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Mmm, ser gott ut!
    Ja visst är jularna som mest spännande för barnen! I morse vaknade alla tidigt hos oss ;).

    Hoppas att du får en fin och avkopplande jul tillsamman med nära och kära!

    Kram, Nicole

    SvaraRadera
  9. Kikar in för att önska en riktigt God Jul!

    Kram från mig // Malin ♥

    SvaraRadera