fredag 10 december 2010

Flyttar skåp....


Just det!
Flyttar skåp är vad vi gör här hemma.
Eller vi och vi. Jag har tagit besluten förstås.
Skåpet i köket ska flyttas ner och skåpet nere
ska flyttas upp...
Så fick det bli!
Fram med tumstock. Japp, det funkar!
Tungt och krångligt att skifta våning.
Kommer ner....hmmm ser tveksamt ut men
jag låtsas som ingenting. KLART det går!
A tittar märkligt. Mätte du inte?
Jo......
Skåpet var hela tumstocken och lite till
mumlar jag!
Just nu befinner sig skåpet i källaren.
Liggandes på pallar.
Men det andra kom iallafall upp!
:)
Det på pallarna är till salu.
Ha en fin dag.
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Tycker jag känner igen det här hihi, bara du inte ångrar dig nu och flyttar tillbaka. Men det är jättegivande och flytta just skåp, dom ser nya ut på en ny plats i huset.
    Ha en mysig helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hihihi, en tumstock och lite till, så typiskt oss kvinnor som gärna vill = )
    Kram K

    SvaraRadera
  3. ha ha.... det där hände mig oxå... med skötbordet, men jsg tröck på så in i norden så ingen såg ha ha... ingen har sett märkena på dörrkarmen.. än.. hihi! hoppas att ni har en toppenhelg! massa kramar s

    SvaraRadera