måndag 27 december 2010

Dalahästar










Det finns några köp här i Livet som
jag är MYCKET tacksam för.
Växthuset och Centraldammsugaren.

Men det finns en sak till, som funnits
i mitt Liv i exakt 2 1/2 dygn.
En ny kamera. Som jag näst intill delat
säng med sedan jag köpte den.

En ny värld har öppnat sig.
Det var värt att stå i 15meter kö,
klockan 9 på Juldagens morgon.
( det har aldrig tidigare hänt och kommer
aldrig hända igen )
Folk slogs om TV apparater kan jag
säga. Ingen ville ha kameror. Bra för mig!
( jag fick bara röda kinder av att höra
alla pinsamheter från galna kunder...)

Nu har jag mycket att lära.
Tur att Du finns Malin. Tack!

Kram på Er.
Linda






11 kommentarer:

  1. Nu blev ju headern som du tänkt dig va ?!
    Fint ! Jag är bara så glad OM jag kan hjälpa till vettu, :-) ciao Malla

    SvaraRadera
  2. Yes!

    :)

    Du är BÄST!
    Ebba är så glad att du snart ska få en plats på hennes rum! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med en ny kamera:) Nyfiken vad du införskaffat dig?

    Hoppas allt är bra med Er alla efter allt julstök:)
    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen åh vad kul med en ny kamera, jättefina bilder på dalahästen! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Men GRATTIS till ny kamera!! Jag bara älskar den nya headern, SUPERSNYGG!!

    (Ps. Har oxå börjat städa bort julen......!!!)

    Gott slut o bamsekram från mig♥

    SvaraRadera
  6. Vad kul.. Grattis till din nya kompis.. Ni kommer att ha mycket kul ihop..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med en ny kamera.
    Väntar med spänning på alla fina bilder du kommer visa oss. :)

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  8. Jättefina foton och fina hästar! Kommer du ihåg min önskan om änglahästar? Kikar förbi på torsdag!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Emma.....ABSOLUT!
    De är under produktion.....

    :DD

    Kram till dig.
    Linda

    SvaraRadera
  10. Men den blir ju toppen bra!! Jag hade en liknande när jag började, så det är inte kameran som gör bilden utan fotografen så dina bilder är redan fina så kommer utan tvekan bli kanoners nu!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Å vad roligt med en ny kamera... :)

    Jag var på väg att köpa en före jul men det blev ju mer fickpengar till vår resa när jag inte gjorde det;) Men nu när vi är hemma igen kan jag ju fortsätta leta efter den jag vill ha. Är du nöjd med din? Kommer förbi butiken någon dag, ska först läsa igenom dina inlägg som jag har missat!

    Ha en skön helg, kram!

    SvaraRadera