onsdag 24 november 2010

Tack Malin


( vill du se mer bilder titta in här
http://vitastjarnor.blogspot.com)


Jag har en vän som ligger mig väldigt
varmt om hjärtat.
Att hon fotat så underbart vackra bilder
på våra barn är fantastiskt. :)
Jag älskar bilderna. Jag är stolt över att
vara MAMMA till dessa två fina barn.
Fina på alla sätt.

Men en sak ska du veta Malin.
Jag är lika stolt över att ha
Dig som vän och att just Du fångat
livets gåva på bild.
Den gåvan är våra två barn.

Tack.
Varm kram
Linda


5 kommentarer:

  1. Åå vilka fina bilder på mina fina sysslingar! :)

    SvaraRadera
  2. Jättefint foto på dina söta tjejer. Hon är duktig din kompis Malin.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh SWEET!!!! Fälldes några tårar här och nu..... Fina ord LINDA....TACK....... Malin

    SvaraRadera
  4. Bra det vännen!
    Du ska veta att jag diggar dig skarpt!
    ;)

    Kram

    SvaraRadera