onsdag 24 november 2010

Gud


( gott & fint till fåglarna )
Ja, vad ska jag säga?
Det kom in en man i butiken igår. Han heter
faktist oxå A, han är präst. En rolig och lite
poppig präst skulle jag vilja kalla honom.
Men varför säger jag FEL ord varje gång
jag pratar med honom.
När jag och Andreas skulle gifta oss och
jag pratade med prästen, då fick jag till
10 Gud på en kvart.....
Igår i butiken blev det bara 1Gud. Men å
andra sidan var han i butiken i 2minuter,
så att jag hann säga Gud på den korta tiden
är väl ändå rätt bra jobbat?
Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Hahahahaa..känner igen det där. Lika när man pratar med någon som man vet OGILLAR svordomar och man ska anstränga sig att inte ta fdram en enda av dem alla man kan...plupp bar så kommer de ut ur en just när man absolut inte vill =))

    ha en bra dag

    kramar @nette

    SvaraRadera
  2. :D Jag tror nog att prästen är van :)

    SvaraRadera
  3. HIHI ja så tokigt det kan bli! =)
    Vad fint du gjort med äpplena!
    Tack för en inspirerande blogg, kram

    SvaraRadera
  4. HERRE GUD!!!! LINDA hhahahah Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Tror faktiskt inte han tänkte på det :-) Men man själv känner det ju pinsamt så klart..

    Kram MIa

    SvaraRadera