fredag 5 november 2010

Fredag igen...







Veckorna går verkligen fort.
Jag tycker det känns som om det bara är
Fredagar och Måndagar nu för tiden.....

Ibland får jag mig en riktig tankeställare
när jag ser på barnen. Det var sex år sedan
jag blev mamma för första gången.
Märkligt egentligen hur fort tiden går.....
Å vad ska då min mamma säga,
jag är ju liksom 34!!

Men jag klagar inte, livet känns som bäst.
Ha en fin Fredags kväll.
Här bakas det Pepparkakscheesecake....

Gott va?
( eller jag vet ju inte, har aldrig smakat )
;)

Kram
Linda

8 kommentarer:

  1. Det är godast...promise:) Kram och trevlig helg på er!!!

    SvaraRadera
  2. Så gott det låter! Blev cheesecake bra? Själv gick jag in på recept.nu för att skriva ut ett recept - så sugen blev jag! Tack för en underbar blogg som förgyller ens tillvaro = )
    Ha en riktigt skön helg! Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Pepparkakscheesecake... mums! Ja visst går veckorna fort. Och ännu värre är att helgerna säger bara vips så är de förbi. Men även om det går fort så önskar jag dig en härlig helg!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  4. Pepparkakscheesecake! Låter topengott! :)
    Ha en finhelg!

    SvaraRadera
  5. Pepparkakscheesecake! Mm..det låter jättegott! =)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Jag håller med om att det bara är måndagar och fredagar. Tiden går så fort, man har fullt sjå att hänga med :)
    Pepparkakscheescake låter jättegott. Själv har jag njutit av tacobuffe i kväll.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Härligt med pepparkakscheesecake, du måste skvallra sen hur den smakade.

    Trevlig allhelgonahelg

    Kram

    SvaraRadera
  8. Så härliga bilder och så fin header. Jag känner doften av kryddorna ända hit.
    Ha en fin lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera