fredag 19 november 2010

Ett par skor






Se vilka fantastiskt fina
gamla barnskor jag lyckats hitta
på loppis till ett pris av 30kr.
Jag är såå nöjd över dem.
Det var en till sak som fick följa med
mig hem, en stor kista, som jag just nu
överlägger om var den ska få sin plats
efter lite penseldrag.
Ett nytt rumsbord kanske.....
En sak är då säker, att det nu är Fredagskväll
och då sitter jag bänkad framför 4:an.
Idol. :)
Förra veckan satt jag så fastklistrad framför rutan
att jag inte kunde skilja på dörrklockan och
musiken på Tv:n.
När jag efter en stund tyckte att de spelade
väldigt konstigt förstod jag att det var någon
som ville in från garaget.
Min man stod å huttra i T-shirt och Kalsonger
utanför dörren.....det Ni....
Kram
Linda

3 kommentarer:

  1. Helt uuuuunderbara! Tänk vad man kan hitta om man har ögonen med sig och en lite annorlunda smak ;0).
    Trevlig helg!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, vilken syn!!!! Maken alltså :D
    Stackarn, han blev väl alldeles genomfrusen.
    Ha de gott. Catarina

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart fina skor du har fått tag på.
    kram
    ninni

    SvaraRadera