måndag 11 oktober 2010

Löven faller




Just nu njuter jag för fullt av alla
fantastiska träd som har så vackra färger.
Visst är det vackert?

Den här lönnen ser jag när jag står vid
köksbänken, jag älskar den.
våren har den gigantiska knoppar
som bara vill spricka. Under sommaren stora
löv som ger oss en välbehövlig skugga, nu
hösten fantastiskt vackra löv som faller
som också ger ett slags lugn. Mitt i vintern
är det vackert för sitt rika fågelliv och kala
grenar.
Alla årstider har verkligen sin charm.

( mindre charm har min blogg just nu....det tar
7år innan allt kommer på sin plats,samt att
besöksräknaren lever ett eget liv....
någon som vet varför?.... :( )

Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Lönnen tycker jag är det vackraste höstträdet, den får alla de härliga höstfärgerna..

    Kram Mia

    SvaraRadera