tisdag 26 oktober 2010

Lampskärmar...


( jag hade spraylim på skärmen sen la jag
över den klippta biten, tog hjälp av några
klädnypor för att hålla den på plats )

Efter att jag har bläddrat lite i
Sjarmerande jul fick jag oxå för mig att testa
på det här med lampskärmar.....

Har varit trött på mina skärmar länge,
så jag hade inget att förlora och eftersom jag
sakta men säkert gör jul hemma....

Japp det är sant!
:)
Inte så värst mycket men litegrann.

Var var jag?

Inget att förlora..... det blev faktist ganska
så bra tycker jag. Hur de blir tända har jag
ingen aning om! ;)

Hur som helst blev det lite gammal känsla
över dem så här i jultider..... ;))

Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Lika mysig som din blogg är blev skärmen :-)
    Jättefin !!!! Det tål att funderas på om man inte ska leta reda på nån gammal skärm och en handduk.
    Tack för tipset.

    Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Men oj så fint,helt otroligt!!!!
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  3. Åhh så fina dina lampskärmar blev!
    Ha en fi Kväll!
    kram Kathrine

    SvaraRadera
  4. Vilken fin lampskärm, den kan du ha hela året. Blev lantligt fin tycker jag, och monogram gör sig bra på det mesta.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Så snygg skärmen blev.. En bra idé :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Blev ju rikigt bra. Vilken mysig liten affär du har..

    Kram Sophia

    SvaraRadera
  7. Åh, så snygg lampskärm du har gjort! Har du sytt, eller limmat på befintlig skärm? Det där skulle man behöva en beskrivning på... ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  8. Tjena gumman, du är sååå händig och fixig! åhhh fint blir det! Ciao ciao bella Malla

    SvaraRadera
  9. Så fin den blev din lampskärm. Jag håller mig till början av december innan jag gör jul...nja jag har ju faktiskt börjat lite i köket, med de rödrandiga stolsdynorna... Visst kliar det i fingrarna :)

    SvaraRadera