tisdag 12 oktober 2010

Hjärtan....




Jag älskar hjärtan på tråd.
Den här sorten som går lite åt
rosa är väl alldeles underbar?

Att få skapa med blommor är bland det
bästa jag vet, jag blir oerhört Lycklig av det.





När jag var i skogen häromdagen och plockade
överdrivet mycket svamp så plockade jag
även vackra pinnar. :)

Det är ganska jobbigt att titta neråt för
att hitta svamp samtidigt som man tittar
uppåt för att se vackra döda pinnar på
träden...... ;)




Mossan och lavan på pinnarna smälter
liksom ihop med blomman.
Underbart.


Åhhhh vad jag känner mig Lycklig.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Oj så fin du har gjort!!!
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  2. Åh vad vackra bilder !!

    kramar @nette

    SvaraRadera
  3. Hej vännen visst är det vackert med hjärtan och blommor och vackra bilder hos dig! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder!
    Hjärtan på tråd är jättefin. Men jag har aldrig nån tur med dom. Kanske vattnar jag för lite ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Såna där pinnar brukar jag leta efter när det har blåst rejält, då blåser dom ner. Är jättefint och dekorera med, du har gjort superfint.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Tack snälla! Gud vad fint du har gjort.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Vad fint du har gjort.Hjärtan på tråd är ju bara så superfina.Önskar dej en skön kväll .Kram Rita ♥

    SvaraRadera