söndag 24 oktober 2010

Ett uppdrag...





( fågelholk från butiken 149:-)


Jag har ett uppdrag.
Ett uppdrag som jag helst skulle vilja slippa.
Om jag säger vem det kommer från, så
kanske Ni kan förstå att jag inte riktigt tar
tag i saken.
A.
Min käre Man alltså.

Han vill att jag röjer undan allt, precis allt
utanför vår entrè.
Men hallå, det är inte få grejer kan jag säga.
Varför han har fått den här märkliga idèn är
för att snart är snön här........och förra vintern
hade vi ett STORT problem med att skotta!

Men som sagt hellre SNYGGT än praktist.
Vi får se om jag lyckas gömma något
under snön..... ;)

Kram
Linda

5 kommentarer:

  1. Hihihi, förra året tog JAG på mig skottningen just framför entrén så jag skulle få ha sakerna kvar. Det var det värt kan jag lova!

    Hoppas ni kommer fram till en lösning som båda är nöjda med

    Kram

    SvaraRadera
  2. Precis som smultronbacken så är entré-skottningen min del. Fast jag hade inte så mycket och ta bort, hann liksom inte med ute-delen i höst. Det kan vara väldigt fint när det har snöat på sakerna, fast lagom mycket snö då...
    Ha en mysig söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. :D ja snyggt och praktiskt går ju inte alltid i hop. Visst håller vi på snyggt ;0)
    Du får väl flytta lite på sakerna så att ni i alla fall får en lite gång skottad fram till dörren.
    Fin fågelholk! Kram Kicki

    SvaraRadera
  4. Tihi... Förra året fick jag minsan plocka ljusslyktor, pynt o plock på hela uppfarten när allt smällt bort..:)

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  5. Kanske bäst att du skottar utanför dörren ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera