torsdag 28 oktober 2010

Ett Hjärta



Att få lägga mitt
Hjärta & Kärlek
på blommor till begravning och bröllop är
så underbart. Jag mår så bra av att skapa
med blommor.




En vän från skoltiden ringde mig och
frågade om jag ville göra något till hennes
mormors begravning....




Klart jag ville, det var ju inte bara hennes
Mormor. Det var oxå en fin vän till MIN
mormor. Min mormor är i änglarnas land
tyvärr, men jag vet att hon har det gott
där hon är.





Hon fanns intill mig i kyrkan idag,
det kände jag. Men det var något mer......
Jag kunde se henne tillsammans med
hennes vän som denna dag fick
ett vackert hjärta, gjort av mig, från några
som saknar sin älskade mormor.

Ta hand om varandra.
Kram
linda

5 kommentarer:

  1. Så vackert Linda, fina blommor betyder mycket en sån dag.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Åh vilket vackert hjärta du gjorde.. Så fint att lägga vid graven..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint och sprider värme även dom kyligaste dagarna, du är duktig Linda!

    Om jag någonsin kommer bli Fru;) Så kommer du få göra min blommer till denna dag!
    Sköt om Er och ha en trevlig helg Ni oxå!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så vackert du skriver och vilket vackert hjärta du gjort! Jag skulle vilja köpa en fin bukett eller krans till min väninna som har det jättekämpigt just nu, synd att du bor så långt bort!
    Marianne

    SvaraRadera
  5. *kramar om* du är toppen! Måste försöka hinna förbi i butiken idag-det är bara så FULLT UPP just nu med huset och flytten! Kram K

    SvaraRadera