fredag 1 oktober 2010

Domino.....


Mmmmm jag har gjort det igen......
Jag gör ett staket som ni vet till
Köksträdgården. Jag sågar, mäter, sågar.....
Jag har ställt alla brädor så fint i garaget.
( mot garageporten??? )
A har köpt en gammal bil som det var
3000 extra delar till, han har liksom bokat
HELA garaget. ( mitt garage )
Fanns ingen plats kvar än porten till
MIG.
Idag när han kom hem från jobbet
å skulle parkera cykeln. I garaget!!!??
Gissa vad?
Mmmm, mycket riktigt.
Alla brädor blev som
ETT ENDA DOMINO!!
A blev såklart jätteglad!
;)
Själv kan jag inte sluta skratta....
( fniss.... )
Kram
Linda

6 kommentarer:

  1. hahhaha Ni två är sååå roliga och som gjorda för varandra, :-) hihih Kram & Trevlig Helg! Malla Bygga ut köksträdgården, jisses vad får du all ORK ifrån ? VAAAA??!!! Malla

    SvaraRadera
  2. Men domino är ju kul så klart att du skrattade ;-)

    Ha nu en bra lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. ha ha..du,kan du:)...
    ni får mer än gärna komma och hälsa på,vore super trevligt:) börjar bli lite lugnare nu.
    kankse till nästa helg? Söndag em?
    /Stora kramar... Mia

    SvaraRadera
  4. Härliga ni!! :)

    Hm, jag är lite sugen på den där veckans vara..kanske i sisat minuten man kan man få den skickad??

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Låter kanon..vet du ungefär vad frakten går på??

    Mailar lite uppgifter nu på en gång...

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  6. Ja men domino är roligt! :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera