torsdag 14 oktober 2010




Jag älskar att bara vara med min Familj.
Att inte ha något speciellt inplanerat
utan att ta det som det kommer.
Det är kvalitestid för mig och Min Familj.

Tyvärr har det inte varit så mycket av
den varan de senaste åren....





...men nu har jag bestämt mig.
Familjen och vår Kärlek är det absolut
viktigaste för mig.

Jag följer mitt hjärta just nu.
Därför kortar jag nu ner tiderna för butiken.
( för att se tiderna, se i högerspalten )

Här ska det bli tid över för våra barn.
Massor av tid. :)

Kram
Linda

9 kommentarer:

  1. Det gör du nog helt rätt i. Familjen är det viktigaste man har i livet och det gäller att ta vara på all tid tillsammans.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja sin familj är ju bara det bästa man har här i livet.Ja all tid tillsammans är viktiga.Himla fint inlägg.Önskar dej en fin dag rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Det gör du helt rätt i. Familjen är det viktigaste! Fin hjärt-krans! =)

    Ha de bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Självklart val, men inte alltid så lätt att ta. Visst tycker vi, kvinnor, att vi hinner med allt annat också, men det har sitt pris. Tycker du gör alldeles rätt o uppmuntrar dig i ditt beslut.
    Go for it girl = )
    Ha de bra!
    //Kerstin

    SvaraRadera
  5. Tänk jag kunde ha svurit på att jag var här inne och skrev, men min kommentar måste ha försvunnit.
    Såklart du ska satsa på familjen, det går så fort, sen är barnen stora. Jobba mera kan du göra senare i livet.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Mmmm..... du är klok du Linda♥

    Hoppas du får en underbar helg med dina älsklingar!!!!

    Här kommer en bamsekram från mig!!
    /Malin♥♥

    SvaraRadera
  7. Jag förstår verkligen!!! familjen är viktigast!!! Stora varma kramar

    SvaraRadera
  8. Ja, lite underligt är det:) för nu sitter jag med tårar på min kind i vetskap om att både mina inlägg och framför allt mina kommentarer berör dig som inte känner mig och för en så gullig kommentar hos mig!
    Nu vid eftertanke så har jag alltid haft känslan att jag känner dig men nej du har ju rätt,hihi jag gör ju inte det.. men många runt om mig pratar om dig tror det är därför:D

    Att ge kärlek är bland det viktigaste men att TA emot kärlek får man inte glömma för det är lika viktigt...och för att att hinna med balansen så måste man prioritera dom viktigaste i livet så tvivla aldrig på ditt beslut Linda! Du är himla duktig som gör det i tid innan den onda cirkeln är igång!!
    Stora kärleksfulla kramar//C

    SvaraRadera