torsdag 23 september 2010

VITT


( kakburk från Ylva Skarp )



( häst finns i butiken )



( porslin green gate )



( hästar finns i butiken )





Hej alla fina.
Som sagt, jag gillar hösten. Får massor av
inspiration.....av inspiration blir det
jobb......

:)

Nu har jag vitmålat hyllorna i köket som
tidigare var i ek, samt att jag har målat
om väggarna i lilla köksdelen oxå....

När hyllan var klar satte jag även dit
några krokar som satt på den bedrövliga
hyllan från Skåne. ( A ord )
Så nu har dem kommit till användning.

Nu är det bara den stora delen kvar
att måla i köket och några små projekt.
Ett ska jag ta tag i nu.
Det handlar om råplan och rostiga krokar.....

:)

Kram på Er.
Linda

6 kommentarer:

  1. Så fint det är med öppna hyllor, och dom blev jättefina vita. Sen har du mycket fint som står på hyllorna också, och krokarna blev ju jättebra där.
    Supersnygg header har du gjort också.
    varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Fina hyllor, och alla smådetaljer gör det lilla extra! Sen är det ju så enkelt att byta ut nån liten detalj om man vill förnya, vackert!
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Så snyggt det blev.. jag har ju likadana vita hyllor här, dock utan krokar vilket hade varit praktiskt, får fundera på det :-)

    Ha nu en bra kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Åhh jag bara njuter när jag kikar in här hos dig..Underbara bilder från ett underbart hem!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  5. Så SNYGGT! Verkligen SNYGGT! Kan du inte skicka över lite inspiration till mig, behöver det känner jag...... Kram Malin

    SvaraRadera