lördag 25 september 2010

Råplan






Ytterligare några krokar från Skåne resan
har kommit väl till användning.
På grund av ett ihållande mörkt höstrusk
bjuder jag på mörka dåliga bilder idag.
( bättre kommer en annan dag )
Som ni ser har jag snyggat till kortsidan
på bänken i köket.
Kapade till lite råplan som jag skruvade
fast för att sen vitmåla.
Satte dit krokarna som nu är i sällskap
med annat vackert å trevligt.
Bredvid satte jag upp en egengjord bräda.
Enkelt å snyggt.
Ha en ToppenLördag.
Kram
Linda

10 kommentarer:

  1. Enkelt å Jätte snyggt!!!!

    Jag är jätte förtjust i råplan och min förhoppning är att Vi snart ska rusta sovrummet där jag vill ha ena väggen så.
    Men det var riktigt snyggt att fixa till kort sidan så för jag har precis nyss sagt att jag vill ha annat på kortsidorna i köket än det tråkiga som är nu.Får man ta efter???

    Trevlig Helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahhaaaa....

    Tack!
    :)

    Du är väl för söt.
    Klart man får ta efter.

    Må så gott.
    Linda

    SvaraRadera
  3. Va händig du är Linda och full av idéer...

    Man blir verkligen inspirerad av dig!!!!!

    Blev hur fint som helst!
    Många kramar Mia

    SvaraRadera
  4. Det blev verkligen snyggt
    Kanon ide`
    Ha en fortsatt skön helg

    SvaraRadera
  5. Snyggt, du är en händig kvinna. ;) Kroken så ut som en ringlande orm på lilla bilden som jag ser på min blogg, men som tur var var det något annat.
    Ha en skön dag, hoppas vädret är lika fint som här, sol!!
    Marianne

    SvaraRadera
  6. Såå läckert!!!

    Jag har länkat till dig inne hos mig, hoppas de är ok!?
    Vill ju inte missa ett endaste inlägg...:)

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  7. Råplank har jag också palner på här. Har en kyl extra i köket som bara står avstängd. Den vill jag plocka bort och göra om till hylla. Tror jag ska börja tjata lite;)

    SvaraRadera
  8. Hej! Första gången jag besöker din blogg. Fick tipset genom bloggen Vita rosor och förgätmigej. Så bra när andra bloggare tipsar om sina favoriter!! Jag har läst en hel del bakåt i din blogg nu och tycker at det är mkt roligt att läsa om dig och din A´s förehavanden och turer i den "slitna" världen. Kände igen mig o min gubbe så mkt i era "dispyter" om rostiga grejor och ruttna hyllor. Jag tvingade tex min gubbe att plocka ur en semesterpackad Volvos hela kombiutrymme i duggregn. =) Bara för att jag vägrade skiljas fr finaste 3-vånings blomsterhyllan/trappan i lätt rostad metall som jag fyndade (40:-!!!) på en loppis efter vägkanten. Jag återkommer absolut igen och om fortsätter läsa. Tycker att du har ett jättefint hem och många bra ideér. MVH Nellie

    SvaraRadera
  9. Men snälla alla Ni.....

    Jag blir rörd ända in till benmärgen av alla fina ord.....

    Tusen Tack.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  10. Hejsan gudars va du är händig, jag ber alltid min sambo göra när jag kommit på en idé.
    Va snyggt de blev sen då! Råplank ska komma upp i min hall nån gång, måste bara tjata lite till här hemma, haha
    Ha en skön söndagskväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera