torsdag 2 september 2010

Märkligt!


( underbara Novemberljus )



Visst är det Märkligt?
Jag är 34år.
Har haft körkort sen typ den dagen jag fyllde
18......
Tankat otaliga gånger.
Som alla andra.

Hur kommer det sig då?
Nu bjuder jag på mig själv.
Väldigt mycket dessutom.

HUR kommer det sig då?
Att varje gång det står en bil ( ivägen )
alltså på min plats när jag ska tanka, att
jag absolut inte vet var jag ska stå.



( fint på trappen med en fantastisk
flaggstångsknopp )
Hur jag än vrider på bilen fram & tillbaks,
backa, köra fram.....Ni fattar!
Jag kommer aldrig till rätt sida med
tanklocket. Sist tog det minsann 7 vändor
runt pumpen.
Jag blir orolig för mig själv.
Vad tror ni A blir?
För att inte tala om personalen på
OKQ8!
Förra gången det blev så här och jag skulle
till att betala.
Då sa hon:
- Har inte du gjort så där förrut?
Det stämmer!
Säger jag med en aning
mer touch av ROUGE på mina kinder.......
Slå det om Ni kan.
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar