tisdag 28 september 2010

Jag bygger ut


( nyplanterade hallon )


( det ska läggas sten och ytterligare en
odlingslåda ska få sin plats )


( här bygger jag ut )
Ni som följer min blogg vet att jag i våras
gjorde en Köksträdgård
40kvadrat.
:)
Det bästa jag gjort. Förutom växthuset.
Känslan av att bara gå omkring och se alltTeckenstorlek
som växer är obeskrivlig.
Glädjen för oss och barnen att få äta från
egen odling är fantastiskt.
Därför har jag nu bestämt mig.
Jag bygger ut.
A är jätteglad! .....fniss
Jag ska gräva...plantera...lägga sten...
..bygga staket.......
Ni ska få vara med, det lovar jag.
Kram på Er.
Linda

2 kommentarer:

  1. Lycka!!!! Jag gjorde också en stor köksträdgård i våras och det är heeeelt underbart! Ska bli så kul att få följa med på resan du gör...

    Kraaam/ Anna

    SvaraRadera
  2. Åhh hoppas att du visar oss massor, vill inte missa något!!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera