torsdag 16 september 2010

Glasburkar...









Jag har gjort Höstfint i Uterummet.
Cyklamen har så fantastiskt vackra blad,
jag kan inte vara utan den.
Lite svår dock.
Men jag har min ute så då går det bra.
(hoppas jag)
Pappas Fru K, kom till mig i veckan.
Gissa vad hon hade med sig.
2 fulla papperskassar med gamla
konserveringsburkar i glas med lock.
Tack.
Jag har massor sen tidigare från farmor,
men fler tog jag tacksamt emot.
Jag förvarar allt i dem.
Allt från vaniljsocker, ljuslyktor till sylt.
:)
Nu har jag ställt glasburkarna i uteköket i
vårt uterum.
Tjiho!
Kram på Er.
Linda

3 kommentarer:

  1. Det där är dom finaste burkarna, stänget i metall är så snyggt, det gör hela burken. Lyckost som fick såna.
    Vit cyklamen är så fint, och jag tror dom trivs väldigt bra ute.
    Ha en fin helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Håller med om att cyklamen är en vacker blomma.
    Håller även med om att den är lite svår.

    Mina brukar sloka, få trips och andra kusar eller bara dö utan förvarning !!
    Vill inte riktigt ta på mig att det skulle vara jag som misslyckas utan håller på att den är svår. :-)

    Ha de bäst !!
    Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilka fin burkar du har .Tycker att dom är jättefina.åååå vad vackert med vit cyklamen.Ha en skön dag rara du Kram Rita ♥

    SvaraRadera