fredag 24 september 2010

Färgklick....







Som Ni vet så målar jag för fullt i köket
just nu.....

Faktist väldigt roligt för det blir riktigt
bra. Vi har ganska så nytapetserat här hemma,
snart 2årsedan de kom upp på väggen.

Grejen är den att när de var nyuppsatta de
11 rullarna med mönsterpassning så tog
det inte många dagar för två små godingarna
här hemma att rita på dem.

Gissa om de var lite chockartat att det var
bokstäver på sisådär 17 ställen och runt
varje bokstav var det en ring med grön
krita, som var mer eller mindre till storlek.
(den största ringen hade en diameter på 50cm)

Nu har jag tagit tag i det.

A frågade mig om det inte blir lite för
VITT!!
Vi kanske borde ha någon färgklick.

Klart det inte blir.
Färgklick?
Det har vi ju.

Var då undrar han......

Jag kläcker ur mig som hastigast,

KÖKSASSISTENTEN!
:)

Det är ju faktist sant så det bara sjunger om det.

Ha en mysig Fredagskväll.

Kram
Linda

4 kommentarer:

  1. Go kväll i stugan, FÄRGKLICK ! Linda hela du är en glad, sprallig FÄRGKLICK, så du kan lugnt måla MER VITT...... ÄNTLIGEN FREEEEEEDAG! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jättefint med vitt till det mörka golvet. Och färgklicken är helt perfekt, supersnyggt med en röd. Så fint med tegelväggen och olivträdet också.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Här har vi också 11 tapetrullar som ska sättas upp i vårt allrum. Kanske man borde anlita dig som målare! Verkligen snyggt med den där färgklicken! ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ny blogg för mig men vilken fin du har. Så många vackra bilder. Kul att måla och vitt är fint, håller på dig:)
    Nu ska jag kika runt lite mer hos dig.
    Kram Anna

    SvaraRadera