söndag 29 augusti 2010

Tillåt mig le



( ringblomman är så mycket farmor för mig )


( fyndet från logen??? )

( ljuvlig )


( ibland har jag tur... )
Vi har haft en fantastisk "tjejhelg".
Jag, barnen och Farmor.
Varje gång jag är där i hennes
sommarhus som en gång varit hennes
barndomshem. Får jag så mycket
härliga minnen
från min egen barndom.
Jag har gjort så mycket roligt där.
Minnen för livet som jag alltid kommer
att bära med mig.
Denna gång var det något som kändes
annorlunda. Flera gånger fick jag en
känsla av att detta var sista gången.....
Vet inte varför.
Men jag hoppas att Min Härliga
"Krutfarmor" har möjlighet att komma
till sitt egna lilla sommarparadis
nästa sommar.....
Som Ni ser så hittade jag något
som var för bra för att vara SANT
på logen.
En järnsäng!!!!!!!
:)
Farmor tyckte det var rena skräpet.
Men där hade hon fel så det bara
sjunger om det.......
Tack Farmor.
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar