måndag 16 augusti 2010

Milda Matilda!!!!!!!

Pappa ringde och tipsade om en Auktion.
:)

Jag skulle såklart jobba.
Men A åkte.
Ringer till mig på jobbet och säger att det
finns något här som jag är SÄKER på att
Du vill ha.

:))

Spännande!
Jag åker såklart dit så fort jobbet är slut.
Visst där står den och bara väntar på
MIG.

A har varit där i flera timmar så han åker
hem. Men jag sitter kvar.
Köper en stol för 25:-, orkar inte stå i värmen.

Får en del annat smått å gott.
Suckar och undrar vad 17 det är för bönder
egentligen som befinner sig på auktionen.
Suckar ännu mer åt tjockisen som köper
ALLT jag vill ha.
Jag står ut med bolmande cigaretter i
4timmar.

Men så kommer vi äntligen dit.
Till den som jag väntat på sååå länge!

Jag vann den!
Jag är hur GLAD som helst!

Nu får ni ta er en titt.......












Hur fin som helst.

Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar