lördag 7 augusti 2010

Kloka ord



(brädor och mobil Ylva Skarp)









Förra helgen när jag tog med mig MIN Man
till Leksand, stannade vi till hos Ylva Skarp.
Vi valde varsin bräda och en mobil med
kloka ord.

Ibland är det verkligen viktigt att vi stannar
upp och njuter av det vi har.
Jag har svårt för det. Min man har haft det.
Men inte idag.

Vägen dit har varit ganska lång och ibland
väldigt krokig....
Idag är vi där. Tar tag i större jobb när
lusten och orken faller på.
Tänk så bra vi har det ändå.

:)

Tusen Tack till ALLA ni som tittar
in här. Jag niger å bockar.

Kram
Linda

7 kommentarer:

  1. Ååååå vad snygga brädor och mobiler dom gillade jag!!!!!Ha en härlig kväll Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt hos Ylva Skarp. Vi var där för någon vecka sedan och jag köpte lite smått och gott jag med.

    Kloka ord som får en att stanna upp och börja fundera

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket tänkvärt - och svårt att komma ihåg ibland. Ha en riktigt skön helg!//kram maria

    SvaraRadera
  4. Du har så rätt, man får stoppa upp och andas ibland.
    Har också en man som stressat ner betydligt, och man hinner ju mycket mer om man inte stressar. Jättefina brädor och text.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Härliga brädor och mobil!
    Jag borde också bli bättre på att stanna upp och njuta av här och nu, men jag jobbar på det :)
    Ha en fin söndag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Vilka fina brädor,finns de på nätet att beställa?
    Du har verkligen rätt i att man måste stanna upp ibland o tänka efter, Livet är här och nu

    SvaraRadera
  7. Saknar dig, vi måste ses nån dag...Kram Malla

    SvaraRadera